Termeni și condiții

Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. În cazul în care nu sunteți de acord cu acești termeni și condiții, vă rugam să nu folosiți acest site.

Prezentul document reprezintă prevederi minimale adresate Utilizatorului, iar prin accesarea și utilizarea Site-ului, Utilizatorul se supune de drept prevederilor legislației in vigoare.

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând prin actualizarea prezentului site, aceste modificări devenind obligatorii cu efect imediat pentru toți Utilizatorii.

1. Definiții

S.C. CLOTHERO CONCEPT SRL, organizată în baza legii române, cu sediul în București, Soseaua Oltenitei  nr. 105C, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/12437/2017 cod fiscal 37966030, în calitate de ”Vânzător”, pune spre comercializare produsele prezente pe următorul site (denumit generic “Site”).

Prin inregistrarea pe Site a oricarei persoane fizice sau juridice si crearea unui cont, aceasta devine “Utilizator”, care prin plasarea unei comenzi pe Site, devine “Cumparator”.

“Contul” reprezintă modalitatea Utilizatorului de a plasa si accesa comenzile plasate, newsletterul (cu acordul acestuia) pe Site, având la baza o adresă de mail si parola furnizate de către Utilizator.

Informațiile solicitate pentru crearea unui cont sunt: numele si prenumele, adresa de livrare a Produsului, e-mail si nr. de telefon. Utilizatorul isi exprimă acordul prelucării datelor cu caracter personal la crearea contului, prin bifarea căsuței corespunzătoare “Termeni și condiții”.

“Produsele” reprezintă bunurile comercializate de către Vanzator pe Site.

“Serviciul”  reprezintă serviciul de vânzare-cumpărare a produselor între Vânzător și Utilizator, în sensul acordării posibilitații Utilizatorului să achiziționeze Produse de pe Site, folosind mijloace exclusiv electronice.

“Comanda” se plaseaza din contul de Utilizador și reprezintă o informare în formă electronică ce cumulează informațiile Utilizatorului, precum și produsele selecționate pentru livrare, exprimându-și acordul achiziționării acestora, precum și achitării prețului acestora, după caz.

2. Dispoziții generale

1.1. Accesul la informațiile expuse pe acest Site este permis tuturor Utilizatorilor care prin navigarea acestuia își prezintă acordul cu privire la Termenii si Condițiile generale, având sau neavând un Cont creat.

1.2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul unui Utilizator sau de a-l exclude, în limitele prevederilor legale, în cazul în care acesta constată că Utilizatorul, prin activitatea sa pe Site aduce sau poate aduce prejudicii Vânzătorului.

1.3. Contul Utilizatorului este unic și nu va fi partajat cu alți Utilizartori.

1.4. Toate materialele și informațiile ce fac parte integrantă din acest Site, sunt proprietatea intelectuală a Clothero Concept SRL, iar acestea nu vor fi copiate sau reproduse, exceptând perioada de care este nevoie să fie vizualizate online. În cazul nerespectării acestor prevederi, Vânzătorul este apărat de Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, precum și de legislația privind proprietatea industrială. Orice utilizare a elementelor enumerate mai sus fără acordul vânzătorului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul document se pedepsește conform legislației în vigoare.

Pentru orice tip de folosire a elementelor grafice de pe acest site, vă rugăm să ne contactați la shop@divinefashion.ro.

1.5 În cazul în care Utilizatorul nu este de acord sau revocă acceptul dat pentru Termeni și condiții, renunţând la serviciile oferite de Vânzător prin intermediul Site-ului, Vânzătorul va şterge, în urma unei sesizări primite de la Utilizator, toate informaţiile furnizate de Utilizator anterior şi păstrate în baza de date.

Acordul nu poate fi revocat pe perioada derulării unui contract sau până în momentul în care Cumpărătorul nu şi-a onorat faţă de Vânzător obligaţiile ce ii revin în urma emiterii unei comenzi.

Potrivit prevederilor OUG nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, art. 2, pct. 7, tranzacțiile desfășurate pe site-urile Vânzătorului intră sub incidenţa contractului la distanță organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul.

Condițiile de garanție acordate consumatorilor sunt cele prevăzute de art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor si garanţiile asociate acestora, republicat, cu modificările şi completările ulterioare, de O.G. 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare și de  OUG nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.

3.  Politica de vânzări online

3.1. Crearea Contului de utilizator

Serviciile și produsele puse la dispoziție pot fi contractate in urma înregistrării cu un cont de Utilizator in cadrul Site-ului, în urma acordului cu prevederile prezentului document.

Vânzătorul poate alege anularea comenzii în cazul în care constată partajarea contului de catre Utilizator.

Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a limita accesul Cumpărătorului la Serviciu, dacă Cumpărătorul are un comportament de rea-credință.

3.2. Produsele și plasarea comenzii

Comanda se va plasa pe Site după crearea contului de Utilizator, iar în urma confirmării și acordului cu termenii și condițiile prezentate în acest document, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului via e-mail, la adresa indicată de către acesta la creearea Contului, confirmarea încheierii Contractului, într-un termen rezonabil din momentul încheierii Contractului.

După plasarea comenzii, aceasta va fi procesată, iar produsele vor fi expediate la adresa indicată în momentul plasării comenzii, achitarea valorii comenzii și a transportului fiind facută la primirea produselor.

Vânzătorul își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care un anumit Produs nu se mai regasește în stocul magazinului sau din motive independente de Vânzător.

Dacă, după emiterea Comenzii de către Cumpărător, Vânzătorul constată că pentru unul sau mai multe produse stocul este epuizat, acesta va informa Cumpărătorul.

Dacă comanda conține atât produse cu stoc epuizat cât și produse cu stoc disponibil, Cumpărătorul poate alege înlocuirea produselor cu stoc epuizat, eliminarea acestora din comandă și păstrarea celor cu stoc disponibil sau renunțarea la întreaga comandă.

Vânzătorul nu oferă nicio garanție, în afară de cele prevazute de legislația aplicabilă, în ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare la, funcționarea Site-ului, informația, corectitudinea descrierilor, actualizarea conținutului, Produsele de pe site, precum și potrivirea lor pentru un anumit scop.

Prezentarea vizuală a Produselor poate fi însoţită de alăturarea altor piese sau accesorii ce nu vor fi incluse în costurile acestora.

Informaţiile ce însoţesc imaginile cu Produse sunt oferite cu titlu de prezentare, neimpunând o obligaţie contractuală a Vânzătorului din acest punct de vedere.

Vânzătorul nu este responsabil pentru posibilele diferențe de culoare între culoarea afișată pe monitorul Utilizatorului și culoarea reală a Produsului sau decalajele în ceea ce privește măsura/dimensiunea Produselor datorită particularităților acestora.

Produsele achiziţionate de pe Site-ul Vânzătorului sunt destinate uzului personal al Cumpărătorului.

Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a limita numărul de Produse de același fel vândute unui singur Cumpărător sau la aceeași adresă de email și/sau adresa poștală.

3.3. Preţurile

Prețul produselor este indicat pe Site în pagina produsului, iar moneda în care acesta este exprimat, fiind RON.

Preţul este cel valabil la momentul emiterii Comenzii și acesta nu include și cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifica în mod expres pe Site.

Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a modifica preţurile Produselor prezentate fără o notificare prealabilă adresată Utilizatorilor.

Preţul nu poate fi modificat ulterior confirmării de către Vânzător a Comenzii.

3.4. Comanda online

Utilizatorul se va asigura de veridicitatea datelor de contact furnizate pentru finalizarea Comenzii, consimţind corectitudinea lor. În situaţia schimbării acestora, Cumpărătorul are obligația de a-și actualiza datele Contului sau să informeze Vânzătorul printr-un e-mail la adresa shop@divinefashion.ro. Comenziile aflate în derulare vor opera în funcţie de datele furnizate de Cumpărător anterior modificării, în funcție de momentul modificării Vânzătorul poate solicita companiei de curierat modificarea adresei de livrare. Vânzătorul nu va fi responsabil pentru posibilele întârzieri ce ar putea surveni în livrarea Comenzii, în urma modificării datelor de livrare.

Cumpărătorul va fi contactat de către Vânzător în următoarele situaţii:

– Indisponibilității Produselor, situaţie în care Cumpărătorul are dreptul de a renunţa la comandă

  • Imposibilității companiei de curierat de a livra
  • Solicitarea unor detalii suplimentare necesare livrării Comenzii

Vânzătorul poate refuza o Comandă în cazul în care datele oferite de Cumpărător sunt incomplete sau se dovedesc a fi incorecte.

Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a refuza o Comandă în situaţia în care activitatea Utilizatorului pe Site produce prejudicii atât Vânzătorului, cât şi/sau partenerilor acestuia.

Cumpărătorul are dreptul de a anula în mod expres o Comandă, prin trimiterea unui e-mail la adresa shop@divinefashion.ro, nu mai târziu de 24 de ore.

3.5. Modalități de plată

Plata produselor se va face numerar la primirea comenzii.

Produsele rămân proprietatea Clothero Concept SRL până la achitarea integrală a acestora.

3.6. Livrare

Livrarea se face oriunde în România, prin intermediul companiei de curierat FAN COURIER EXPRESS S.R.L.

Costurile de livrare sunt specificate pe Site în formularul de Comanda, distinct de costurile Produselor.

Coletele vor fi preluate de către Cumpărător la livrarea prin curierat, în baza unui document de identitate.

Comenzile vor fi livrate într-un termen de 5 zile lucratoare de la data plasării Comenzii. În situaţia în care Produsele comandate nu sunt disponibile în acest interval, Vânzătorul va informa Cumpărătorul. În cazul în care Vanzatorul nu livrează Produsele în termenul respectiv, Cumpărătorul are dreptul la rezoluţiunea Contractului.

3.7. Returnarea produselor

Conform legislației în vigoare, Cumpărătorul poate returna Produsele Vânzătorului în termen de 14 zile de la primirea Produselor, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG 34/2014 (costurile directe legate de returnarea Produselor). Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii Produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea funcţionării Produselor.

Coletul cu produsele returnate va fi expediat pe umătoarea adresă: Clothero Concept SRL, Str Theodor Burada nr 12, Sector 1, Bucuresti.

Produsele vor fi returnate în condiții bune, neutillizate și cu etichetă. În caz contrar, ele vor fi reexpediate Cumpărătorului, pe costurile acestuia din urmă.

Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a nu accepta retururi pentru Produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intimă, costume de baie.

Clientul poate returna Produse livrate în mărimi eronate, spre a fi înlocuite cu unele corecte, în maxim 5 zile lucratoare de la data primirii coletului, costurile aferente înlocuirii fiind suportate de către Vânzător. Cumpărătorul are dreptul înlocuirii unui produs cu alt produs. În cazul în care noul produs are o valoare mai mare, Cumpărătorul se obligă să achite diferența de preț. În cazul în care noul produs are o valoare mai mică, Vânzătorul va returna Cumpărătorului diferența de pret. În cazul înlocuirii Vânzătorul va expedia produsul cu noua mărime, iar Cumpărătorul va oferi la schimb firmei de curierat produsul comandat inițial, la momentul primirii coletului. În cazul în care mărimea solicitată nu este disponibilă, Vânzătorul va returna contravaloarea Produsului, însă costurile de returnare a produsului vor fi suportate de către Cumpărător.

Cumpărătorului îi este recomandată refuzarea coletelor ce prezintă urme de desfacere sau deteriorare gravă.

4. Politica de confidențialitate în privința datelor cu caracter personal

În conformitate cu Legea nr 677/2001, Wuba Store SRL a  notificat Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal  pentru înregistrarea companiei în Registrul de Evidență a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal.

Vânzătorul colecteaza date cu caracter personal și date cu caracter special (CNP) numai cu acordul voluntar, expres al Utilizatorului, in urmatoarele scopuri:

•expedierea Produselor și facturarea Serviciilor;

•rezolvarea anulărilor, retururilor sau a problemelor de orice natură referitoare la Serviciu și/sau Produse;

•pentru a asigura accesul acestuia la Serviciu și/sau Produse;

•trimiterea de newslettere și/sau alerte periodice, prin folosirea de mijloace electronice (e-mail, SMS), doar dacă Utilizatorul și-a exprimat in mod expres acordul in acest sens;

•contactarea acestuia, la cererea sa voluntară;

•contactarea acestuia, în chestiuni de relații cu clientii;

•scopuri statistice.

Prin crearea Contului, fiecare Utilizator și-a exprimat consimtământul ca Vânzătorul să colecteze, să stocheze, să prelucreze datele acestuia cu caracter personal, în condițiile și cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.

Accesul Cumpărătorului la produsele de pe Site este asigurat în baza furnizării de date personale, colectate de Vânzător în scopul validării, facturării şi experierii Comenzilor, precum şi soluţionarea de cauze adiacente acestui scop.

Datele pot fi colectate şi în scop statistic sau pentru informarea Utilizatorilor Site-ului în baza unor newslettere şi alerte periodice, lansate strict în format electronic, daca Utilizatorii și-au  exprimat expres acceptul privind primirea de newsletter și informații comerciale.

Vânzătorul se obligă ca datele colectate ale Utilizatorului să fie folosite numai în conformitate cu scopurile declarate și să nu facă publică, să vândă, închirieze, licențieze, transfere, etc. baza de date conținând informații referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Utilizatorului vreunui terț neimplicat în îndeplinirea scopurilor declarate. Excepție va face situația în care transferul/accesarea/vizualizarea/etc. este cerută de către organele abilitate în cazurile prevazute de reglementarile în vigoare la data producerii evenimentului.

Clothero Concept poate colecta involuntar date furnizate de browser-ul folosit pentru accesarea Serviciului, precum adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume şi versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alţi parametri. Aceste informaţii pot fi utilizate în scop pur statistic, înspre îmbunătăţirea Serviciilor oferite Utilizatorilor, cu excepţia situaţiei în care activitatea Utilizatorului produce prejudicii Vânzătorului, partenerilor săi sau unui terţ.

Cumpărătorul are dreptul de a modifica datele furnizate în formular, pentru a reasigura caracterul lor actual.

Politica de confidențialitate se referă doar la datele furnizate voluntar de catre Utilizator exclusiv pe Site. Vânzătorul nu raspunde pentru politica de confidențialitate practicată de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legături, indiferent de natura acestora, în afara siteului.

In urma colectării datelor cu caracter personal ale Utilizatorilor, Vânzătorul le va stoca pe perioada de funcționare a sa.

 Drepturile Utilizatorului în contextul prelucrării datelor cu caracter personal, prevăzute de Legea 677/2001 modificată:

Utilizatorii au, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art.12), dreptul de acces la date (art.13), dreptul de intervenţie asupra datelor (art.14), dreptul de opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) și dreptul de a se adresa justiției (art. 18), asa cum aceste drepturi sunt detaliate mai jos:

 (1) Informarea persoanei vizate

a) identitatea operatorului și a reprezentantului acestuia, dacă este cazul;

b) scopul în care se face prelucrarea datelor;

c) informații suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, dacă furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie și consecințele refuzului de a le furniza;

d) existența dreptului de acces, de intervenție asupra datelor și de opoziție, precum și condițiile în care pot fi exercitate;

e) orice alte informații a căror de furnizare este impusă prin dispoziție a autorității de supraveghere, ținând seamă de specificul prelucrării.

 (2) Dreptul de acces la date

Orice persoană vizată are dreptul de a obține de la operator, la cerere și în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situatia în care prelucrează date cu caracter personal care privesc solicitantul, să comunice acestuia, împreună cu confirmarea, cel puțin urmatoarele:

a) informații referitoare la scopurile prelucrării, categoriile de date avute în vedere și destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le sunt dezvăluite datele;

b) comunicarea într-o formă inteligibilă a datelor care fac obiectul prelucrarii, precum și a oricărei informații disponibile cu privire la originea datelor;

c) informații asupra principiilor de funcționare a mecanismului prin care se efectuează orice prelucrare automată a datelor care vizează persoana respectivă;

d) informații privind existența dreptului de intervenție asupra datelor și a dreptului de opoziție, precum și condițiile în care pot fi exercitate;

e) informații asupra posibilității de a consulta registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal, de a înainta plângere către autoritatea de supraveghere, precum și de a se adresa instanței pentru atacarea deciziilor operatorului.

Persoana vizată poate solicita de la operator informațiile de mai sus, printr-o cerere întocmită în forma scrisă, datată și semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă dorește ca informațiile sa îi fie comunicate la o anumita adresă, care poate fi și de posta electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure ca predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat să comunice informațiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opțiuni a solicitantului exprimate potrivit celor de mai sus.

 (3) Dreptul de intervenție asupra datelor

Orice persoană vizată are dreptul de a obține de la operator, la cerere și în mod gratuit:

a) după caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este conformă prezentei legi, în special a datelor incomplete sau inexacte;

b) după caz, transformarea în date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conformă prezentei legi;

c) notificarea către terții cărora le-au fost dezvaluite datele a oricărei operațiuni efectuate conform lit. a) sau b), dacă această notificare nu se dovedește imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat.

Pentru exercitarea acestui drept persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi și de posta electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure că predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat să comunice măsurile luate în temeiul prevederilor precedente, precum și, dacă este cazul, numele terțului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opțiuni a solicitantului de a i se comunica informațiile în scris la o anumită adresă fizică sau virtuală (electronică).

 (4) Dreptul de opoziție

Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situația sa particulară, ca date care o vizează să facă obiectul unei prelucrari, cu excepția cazurilor în care există dispoziții legale contrare. În caz de opoziție justificată prelucrarea nu mai poate viza datele în cauză.

Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, în mod gratuit și fără nici o justificare, ca datele care o vizează să fie prelucrate în scop de marketing direct, în numele operatorului sau al unui terț, sau să fie dezvăluite unor terți într-un asemenea scop.

În vederea exercitării drepturilor prevăzute mai sus persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmită în formă scrisă, datată si semnată. În cerere solicitantul poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi și de postă electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure că predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat să comunice persoanei vizate măsurile luate, precum și, dacă este cazul, numele terțului căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal referitoare la persoana vizată, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opțiuni a solicitantului de a i se comunica informațiile în scris la o anumită adresa fizică sau virtuală (electronică).

 (5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale

Orice persoană are dreptul de a cere și de a obține:

a) retragerea sau anularea oricărei decizii care produce efecte juridice în privinta sa, adoptat exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalitații sale, precum competența profesionala, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;

b) reevaluarea oricărei alte decizii luate în privința sa, care o afectează în mod semnificativ, dacă decizia a fost adoptată exclusiv pe baza unei prelucrari de date care întrunește condițiile prevăzute la lit. a).

Respectându-se celelalte garanții prevazute de lege, o persoană poate fi supusă unei decizii de natura celei de mai sus, în urmatoarele situații:

a) decizia este luată în cadrul încheierii sau executării unui contract, cu condiția ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusă de persoana vizată, să fi fost satisfacută sau ca unele masuri adecvate, precum posibilitatea de a-și susține punctul de vedere, să garanteze apărarea propriului interes legitim;

b) decizia este autorizată de o lege care precizează măsurile ce garantează apărarea interesului legitim al persoanei vizate.

(6) Dreptul de a se adresa justiției

Fără a se aduce atingere posibilitații de a se adresa cu plângere autoritații de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost încălcate.

Orice persoană care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrari de date cu caracter personal, efectuată ilegal, se poate adresa instanței competențe pentru repararea acestuia. Instanța competentă este cea în a cărei rază teritorială domiciliază reclamantul. Cererea de chemare în judecata este scutită de taxa de timbru.

5. Frauda

Cu excepţia persoanelor juridice, în situaţia cărora scopul facturării implică menţionarea numărului de cont, respectiv a băncii, sau a persoanelor fizice care returnează produsele achiziționate în termenii acestui document, Vânzătorul nu solicită prin niciun mod de comunicare divulgarea de date confidenţiale, între care sunt incluse conturi, numere de card sau parole personale.

Vânzătorul nu va fi ţinut responsabil pentru orice prejudicii cauzate de un terţ ce pretinde a-i reprezenta interesele, responsabilitatea pentru divulgarea datelor sale confidenţiale revenind Utilizatorului.

Tentativa de fraudare va pune în mişcare cercetarea penală împotriva celui responsabil de următoarele fapte:

a) accesarea prin folosirea oricăror metode a datelor de orice tip ale unui Utilizator, altul decât titularul contului.

b) alterarea sau modificareș conţinutului Site-ului sau ale mesajelor expediate prin orice metodă de către Vânzător Utilizatorului.

c) modificarea performanţelor serverului pe care rulează Site-ului.

d) divulgarea oricărui terţ ce nu are autoritatea legală necesară şi ce nu este destinatarul legitim al mesajului a conţinutului expediat prin orice mijloc de către Vanzator Utilizatorului

Utilizatorul va informa Vânzătorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

Vânzătorul nu promovează SPAM-ul. Orice Utilizator care a furnizat explicit adresa sa de e-mail poate opta pentru dezactivarea Contului aferent acestei adrese de e-mail.

6. Limitare de responsabilitate

Conţinutul Site-ului nu implică în vreun fel responsabilitatea Vânzătorului în faţa persoanelor fizice sau juridice pentru prejudicii rezultate atât pentru folosirea, cât şi pentru incapacitatea de folosire a Site-urilor.

Vânzătorul nu răspunde de conţinutul, calitatea sau natura altor site-uri accesibile prin legături de conţinut, responsabilitatea acestor aspecte incumbând integral proprietarilor respectivelor site-uri.

Vânzătorului nu îi incumbă obligaţia de a garanta că Serviciul este neîntrerupt, sigur sau exclus de erori de orice fel.

De asemenea, Vânzătorul este exonerat de orice răspundere rezultată din incapacitatea Serviciului, cât şi a Produselor obţinute gratis sau contra cost de a fi potrivite cerinţelor sau aşteptărilor Cumparatorului.

 

7. Forța majoră și cazul fortuit

Forţa majoră exclude răspunderea pentru neexecutarea la termen şi/sau în mod corespunzător a oricăror obligaţii contractuale. Cauzele ce vor împiedica executarea la termen şi/sau în mod corespunzător a oricăror obligaţii contractuale vor fi aduse la cunoştinţa celeilalte părţi imedit şi în mod complet.

Partea ce va invoca evenimentul de forţă majoră va lua orice măsuri disponibile înspre limitarea consecinţelor acestuia, fiind exonerată de obligaţiile sale doar în cazul în care este împiedicată să-ţi îndeplinească obligaţiile la bun sfârşit.

Invocarea forţei majore va implica dovada imposibilităţii executării obligaţiilor în termen de 30 de zile de la data producerii evenimentului.

Dacă în termen de 15 zile de la data producerii lui, evenimentul de forţă majoră nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părţi încetarea de plin drept a acestui contract fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

8. Litigii

Documentul a fost redactat în conformitate cu legislaţia română, ce va opera inclusiv în interpretarea Termenilor şi condiţiilor.

Nulitatea sau invalabilitatea uneia dintre prevederile acestui document nu va emana asupra nulității întregului document numit Termeni şi condiţii.

Orice dispută apărută între Utilizator şi Vânzător cu referire la prezentul document se rezolvă pe cale amiabilă. Dacă aceasta nu va fi posibilă, părţile se vor prezenta spre soluţionarea cauzei în instanţă, în conformitate cu legislaţia română.

Vânzătorul este exclus de orice răspundere pentru pierderi, costuri, procese, pretenţii sau cheltuieli în situaţia în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor şi condiţiilor.

 

9. Dispoziţii finale

Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum şi ale oricăror informaţii ce ţin de structura sau conţinutul Site-urilor fără o notificare trimisă în prealabil Utilizatorilor.

Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a introduce, sub prevederile legislaţiei în vigoare, bannere publicitare şi de orice natură, precum şi legături către orice pagină a Site-urilor, cât şi spre paginile unor site-uri partenere.

Vânzătorul nu va fi făcut responsabil pentru eventualele erori apărute pe Site-uri din orice cauză, inclusiv cele legate de modificări, setări, etc., care nu sunt făcute de către administratorul Site-urilor.

Metode de livrare

Ne dorim ca produsele alese sa ajunga la dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil si cu costuri cat mai reduse. Astfel, comenzile sunt expediate catre dumneavoastra prin firma de curierat Fancourier.

Termen de livrare

In cazul livrarilor prin Fancourier, timpul de livrare este intre 1-3 zile lucratoare in intervalul orar 9:00-17:00, iar plata pentru comanda inclusiv taxele de transport, va fi facuta catre curier la momentul primirii comenzii. Indisponibilitatea atat la adresa, cat si telefonica pentru receptia comenzii poate duce la modificarea si intarzierea timpului de livrare. In eventualitatea unei intarzieri a companiei de curierat in livrarea comenzii, echipa noastra va sta la dispozitie pentru solutionarea oricarei probleme la adresa de e-mail shop@divinefashion.ro sau 0757512656.

In cazul unor evenimente neprevazute si care nu tin de modul de desfasurare al activitatii Clothero Concept, aceasta este exonerata de orice tip de raspundere in cazul imposibilitatii livrarii comenzii.

Clothero Concept isi pastreaza dreptul de proprietate asupra produselor, pana la momentul achitarii integrale a pretului acestora. Orice alte costuri legate de transport ce intervin intre transportator si client dupa ce bunurile au fost livrate, vor fi achitate de cumparator.

Costuri de transport

Costurile de transport sunt suportate de catre client astfel:

  • În cazul livrărilor, coletele se trimit prin Fancourier, transportul fiind gratuit și cu opțiunea Deschidere colet la livrare.
  • În cazul înlocuirii produsului cu altul(altă mărime, altă culoare, alt model), costul aferent transportului de 25 RON este suportat în totalitate de către Cumpărător.
  • În cazul returnării produselor, Cumpărătorul poate returna produsele prin orice companie de curierat aleasă, iar costurile aferente vor fi suportate integral de către acesta.

Costurile de transport sunt fixe si se aplica tuturor comenzilor indiferent de valoare.

 

Verificarea statusului coletului

Va punem la dispozitie posibilitatea urmaririi coletului expediat catre dumneavoastra, pentru comenzile expediate prin Fancourier. In cazul in care doriti sa verificati statusul trimiterii, va rugam sa contactati echipa noastra la adresa de e-mail shop@divinefashion.ro sau numarul de telefon 0757512656 si sa solicitati nr awb aferent comenzii dumneavoastra.

Puteti urmari expeditia introducand nr awb aici sau sunand la numarul de telefon 0219336.

Am primit produsul avariat in urma transportului, cum procedez?

In eventualitatea in care atat coletul cat si produsul prezinta avarii survenite in urma modului de manipulare si transport, va rugam sa contactati echipa Divine Fashion pentru a ne informa cu privire la acest lucru. Ne rezervam dreptul de a solicita imagini si informatii doveditoare cu privire la modul de avariere al produsului.

In cazul constatarii avariei survenite in urma transportului, produsul va fi inlocuit. Inlocuirea produsului nu va atrage dupa sine nici un cost suplimentar pentru cumparator.

AVETI NEVOIE DE INFORMATII SUPLIMENTARE? CONTACTATI-NE!

CONTACT

No products in the cart.