INFORMAȚII LIVRARE
Metode de livrare
Ne dorim ca produsele alese să ajungă la dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil și cu costuri cât mai reduse.
Astfel, comenzile sunt expediate către dumneavoastră prin firma de curierat Fancourier. Transportul este gratuit si include optiunea deschidere colet
Termen de livrare
În cazul livrărilor prin Fancourier, timpul de livrare este între 1-3 zile lucrătoare în intervalul orar 9:00-17:00, iar plata pentru comandă, va fi facută către curier la momentul primirii comenzii. Indisponibilitatea atât la adresă cât și telefonică pentru recepția comenzii poate duce la modificarea și întârzierea timpului de livrare. În eventualitatea unei intârzieri a companiei de curierat în livrarea comenzii, echipa noastră vă stă la dispoziție pentru soluționarea oricărei probleme la adresa de e-mail shop@divinefashion.ro sau 0742326240.
În cazul unor evenimente neprevăzute și care nu țin de modul de desfășurare al activitații Clothero Concept SRL, aceasta este exonerată de orice tip de raspundere în cazul imposibilității livrării comenzii.
Clothero Concept SRL își păstrează dreptul de proprietate asupra produselor, până la momentul achitării integrale a prețului acestora. Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator și client după ce bunurile au fost livrate vor fi achitate de cumpărător.
Costuri de transport
In cazul livrarilor, coletele se trimit prin Fancourier, costurile de transport sunt suportate de catre Divine Fashion si livrarea include optiunea ‘deschidere colet’. In cazul inlocuirii produsului cu altul(alta marime, alta culoare, alt model), costul aferent transportului de 25 RON este suportat în totalitate de către Cumpărător.
Verificarea statusului coletului
Vă punem la dispoziție posibilitatea urmăririi coletului expediat către dumneavoastră, pentru comenzile expediate prin Fancourier. În cazul in care doriți să verificați statusul trimiterii, vă rugăm să contactați echipa noastră la adresa de e-mail shop@divinefashion.ro sau numărul de telefon 0742326240 și să solicitați nr. AWB aferent comenzii dumneavoastră.
Puteți urmări expediția introducand nr. AWB aici sau sunând la numărul de telefon 0219336.
Am primit produsul avariat în urma transportului, cum procedez?
În eventualitatea în care atât coletul cât și produsul prezintă avarii survenite în urma modului de manipulare și transport, vă rugăm să contactați echipa Divine Fashion pentru a ne informa cu privire la acest lucru. Ne rezervăm dreptul de a solicita imagini și informații doveditoare cu privire la modul de avariere al produsului.
În cazul constatării avariei survenite în urma transportului, produsul va fi înlocuit. Înlocuirea produsului nu va atrage după sine nici un cost suplimentar pentru cumpărător.