INFORMAȚII LIVRARE

Metode de livrare

Ne dorim ca produsele alese să ajungă la dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil și cu costuri cât mai reduse!

Astfel, comenzile sunt expediate gratuit către dumneavoastră prin firma de curierat Fancourier cu opțiunea Deschidere colet la livrare. În cazul înlocuirii produsului cu altul(altă mărime, altă culoare, alt model), costul aferent transportului de 25 RON este suportat în totalitate de către Cumpărător.

Termen de livrare

În cazul livrărilor prin Fancourier, timpul de livrare este între 1-3 zile lucrătoare în intervalul orar 9:00-17:00, iar plata pentru comandă (inclusiv taxele de transport) va fi facută către curier la momentul primirii comenzii. Indisponibilitatea atât la adresă, cât și telefonică pentru recepția comenzii poate duce la modificarea și întârzierea timpului de livrare. În eventualitatea unei intârzieri a companiei de curierat în livrarea comenzii, echipa noastră vă stă la dispoziție pentru soluționarea oricărei probleme la adresa de e-mail shop@divinefashion.ro sau 0757512656.

În cazul unor evenimente neprevăzute și care nu țin de modul de desfășurare al activității CLOTHERO CONCEPT SRL, aceasta este exonerată de orice tip de răspundere în cazul imposibilității livrării comenzii.

CLOTHERO CONCEPT își păstrează dreptul de proprietate asupra produselor până la momentul achitării integrale a prețului acestora. Orice alte costuri legate de transport ce intervin între transportator și client după ce bunurile au fost livrate vor fi achitate de cumpărător.

Costuri de transport

Costurile de transport sunt suportate de către Cumpărător astfel:

Costurile de transport sunt suportate de către Cumpărător astfel:

  • În cazul livrărilor, coletele se trimit prin Fancourier, transportul fiind gratuit și cu opțiunea Deschidere colet la livrare.
  • În cazul înlocuirii produsului cu altul(altă mărime, altă culoare, alt model), costul aferent transportului de 25 RON este suportat în totalitate de către Cumpărător.
  • În cazul returnării produselor, Cumpărătorul poate returna produsele prin orice companie de curierat aleasă, iar costurile aferente vor fi suportate integral de către acesta.

Costurile de transport sunt fixe și se aplică tuturor comenzilor indiferent de suma produselor.

Verificarea statusului coletului

Vă punem la dispoziție posibilitatea urmăririi coletului expediat către dumneavoastră, pentru comenzile expediate prin Fancourier. În cazul in care doriți să verificați statusul trimiterii, vă rugăm să contactați echipa noastră la adresa de e-mail shop@divinefashion.ro sau numărul de telefon 0757512656 și să solicitați nr. AWB aferent comenzii dumneavoastră.

Puteți urmări expediția introducand nr. AWB aici sau sunând la numărul de telefon 0219336.

Am primit produsul avariat în urma transportului, cum procedez?

În eventualitatea în care atât coletul. cât și produsul prezintă avarii survenite în urma modului de manipulare și transport, vă rugăm să contactați echipa Divine Fashion pentru a ne informa cu privire la acest lucru. Ne rezervăm dreptul de a solicita imagini și informații doveditoare cu privire la modul de avariere al produsului.

În cazul constatării avariei survenite în urma transportului, produsul va fi înlocuit. Înlocuirea produsului nu va atrage după sine nici un cost suplimentar pentru cumpărător.

Section

Empty section. Edit page to add content here.

AVEȚI NEVOIE DE INFORMAȚII SUPLIMENTARE? CONTACTAȚI-NE!

CONTACT

No products in the cart.